måndag 1 oktober 2007

Ameeen

Jag skickade in min kamera till det ställe där den enligt köpstället skulle åtnjuta översyn/lagning förra veckan. Idag kom den tillbaks med meddelandet att det var fel verkstad jag fått hänvisning till *ååårrhh*.

Jag vet, det är ett smärre problem i det stora hela, det finns betydligt värre saker att oroa sig för (hemskheterna i Burma, underhållsmobbing för ungdomar, klimathotet osv), men jag saknar min kamera så lite behöver jag gnälla.

Här kommer några bilder ur arkivet som visar på nöden av att få skärpan fixad....OK, OK, på bilden längst ner är det kanske lite rörelseoskärpa dårå....




3 kommentarer:

Maria sa...

Vilka fina vardagsstilleben!
Avundsjukt konstaterar jag att du har den greengate-kannan som jag vill ha!

essko sa...

Hej du! Jaa, kannan är bra gullig. Har en kompis som har den STORA kannan (likadan fast dubbelt så stor alltså). Den här räcker till kaffemjölk åt ett litet sällskap bara...

I Veras hus sa...

Märks att vi är ungefär lika gamla...*s*
Chokladsnittar,lekis,gamla sandaler...
Gillar dina stilleben-bilder på diverse färgglada ting,me like!