torsdag 27 november 2008

Sensommarsammanfattning

Inga bilder under hela hösten...men här kommer ett snabbt sammandrag av bilder jag hade velat lägga ut om jag hade kunnat.


Några av trädgårdens äpplen urgröpta och enligt Filofix modell omgjorda till ljushållare i vattenbunke, allt fixat av 7-åringen.


Äpplena utanför fönstret.



Ett loppisinköp, några tallrikar och några serveringsfat. Upsala Ekeby & Karlskronaporslin i ljuv förening. Känner extra för den kombinationen då familjen har stark anknytning till båda orterna.




7-åringens favoritgodis är gröna grodor. Så på hans tårta blev det enligt önskemål.

3 kommentarer:

fingerspitz sa...

Visserligen gillar jag att läsa men det är skönt med lite bilder till :)

Om du mailar mig din adress så kommer det snart en värmare på posten.

fingertoppskansla@gmail.com

essko sa...

Men hjälp vad glad jag blev nu!!!!Ilar till mailen!:)

Anonym sa...

Jamen VILKEN TÅRTA!!! Det coolaste jag sett på länge...
http://rosalucia.bloggagratis.se