tisdag 12 augusti 2008

Semesteravbrott

Oj oj oj. Här var det semester minsann. Eller. Jag vågar inte använda min dator som hotar med att lägga ner slutgiltigt varje gång jag drar igång den numera. Den bara hostar motvilligt och är huuur långsam som helst. Så jag låter den vila tills jag klurat på om det är vettigast att satsa på att köpa en extern hårddisk och tanka ner en del av det jag sparat i datorn på. Det finns det ju flera fördelar med menar jag.

Om nån vet nåt om att köpa externa hårddiskar och spara grejer på, bistå gärna en teknikanalfabet med info! Tack.

Återkommer så fort jag har nånstans att skriva och lägga upp bilder ifrån. Jag som har varit på idel loppisar i sommar och allt. Nu: mer semester!

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej! Ser gärna dina loppisfynd om datorproblemen ordnar upp sig!!

Anonym sa...

Har fått ett omnämnande hos Farbror Sid.