torsdag 23 april 2009

Sköna fakirliv


Liksom ungefär en miljard (eller nåt, det känns så iallafall när man surfar runt)andra bloggare har jag också skaffat en spikmatta. Placebo eller ej, men jag sover definitivt bättre om jag ligger på den en stund innan jag somnar på kvällen. Fantastiskt, och inte gör det ont heller! Mina barn tycker att jag ser hiskelig ut i huden efteråt, röd och bubblig, men det lider ju inte jag av som slipper se min rygg - det känns inte alls obehagligt utan bara lite varmt.

Nån mer som hakat på spikmattetrenden och fått positiva upplevelser?

2 kommentarer:

Julia sa...

Jag har funderat på att skaffa en. Är väldigt spänd i nacke och rygg. ont i huvudet. Blir man så där härligt avslappnad?

Krickelin sa...

Jag älskar min spikmatta! Är helt beroende och använder minst en gång om dagen.